Coș de cumpărături

Relații clienți: (0774) 646 182

Program: L - V   10 - 16

Navigare

Vrei sa vorbim?

Contactează-ne: (0774) 646 192

Social

Termeni și condiții

Termeni și condiții

Introducere

Mai jos veți găsi Termenii și Condițiile generale ale societății cu răspundere limitată RAUDEN PREMIUM GROUP S.R.L., persoană juridică constituită conform legilor din România, stabilită în Timișoara, strada Babadag, numărul 2, camera 1, bloc 4, etaj 1, apartament 42, județul Timiș, înmatriculată la Oficiul Registrului Comerțului de pe lângă Tribunalul Timiș. Acești Termeni și Condiții se aplică utilizării site-ului nostru web sau oricăror comenzi plasate prin intermediul site-ului nostru web. Termenii și Condițiile generale conțin informații importante pentru dumneavoastră în calitate de client, așa că vă rugăm să acordați un moment pentru a le citi cu atenție. De asemenea, vă recomandăm să salvați sau să tipăriți aceste condiții, astfel încât să le puteți consulta ulterior, după caz. Mai departe prin plasarea oricărei comenzi în sex shop sau contract încheiat sunteți de acord cu Termenii și Condițiile generale.

Articolul 1. Definiții

1.1. Vibra: RAUDEN PREMIUM GROUP S.R.L.
1.2. Site web: site-ul web Vibra, disponibil prin www.vibra.ro și toate subdomeniile relevante.
1.3. Client: persoana fizică care nu acționează în calitate profesională sau comercială, care încheie un acord cu Vibra și / sau care s-a înregistrat pe site.
1.4. Acord: orice acord sau contract între Vibra și Client, din care acești Termeni și Condiții generale fac parte.
1.5. Termeni și Condiții: acești Termeni și Condiții generale.

Articolul 2. Aplicabilitatea Termenilor și Condițiilor

2.1. Termenii și Condițiile generale se aplică tuturor ofertelor, acordurilor și livrărilor Vibra, cu excepția cazului în care s-a convenit în mod expres în scris altfel.
2.2. Dacă Clientul include informații adiționale în comandă, confirmarea lor se va face doar în cazul în care acele informații nu se abat de la Termenii și Condițiile generale. Atunci informațiile sunt obligatorii de respectat pentru Vibra.
2.3. În cazul în care se aplică Termeni și Condiții specifice pentru produse sau servicii în plus față de acești Termeni și Condiții generale, Clientul poate face apel la dispoziția aplicabilă care este în avantajul său.

Articolul 3. Prețuri și informații

3.1. Cu excepția cazului în care se specifică altfel pe site, toate prețurile pentru produsele enumerate pe site sau publicate în alt mod de Vibra includ TVA și alte taxe impuse de lege.
3.2. Dacă nu se specifică altfel, costurile de livrare vor fi de 17 lei (RON). Livrarea este gratuită pentru comenzile mai mari de 200 lei (RON). Aceste costuri sunt, de asemenea, postate pe site. Aceste costuri vor fi, de asemenea, indicate în mod clar în timpul procesului de comandă.
3.3. Conținutul site-ului a fost compilat cu cea mai mare atenție posibilă. Cu toate acestea, Vibra nu poate garanta că toate informațiile furnizate pe site sunt corecte sau complete. Toate prețurile și alte informații furnizate pe site-ul web și în alte materiale Vibra sunt, prin urmare, supuse rezervărilor pentru erori de programare, tastare sau ortografie.
3.4. Vibra nu poate fi trasă la răspundere pentru diferențele (de culoare) rezultate din calitatea imaginii pe ecran.
3.5. Toate prețurile afișate pe site sunt în lei (RON). De asemenea plata comenzilor se va face în lei (RON), cu toate taxele și contribuțiile obligatorii incluse.

Articolul 4. Plata

4.1. Clientul trebuie să efectueze plăți către Vibra în conformitate cu metodele de plată indicate în timpul procedurii comenzii sau pe site-ul web. Vibra este liber să aleagă metodele de plată oferite și este autorizat să schimbe opțiunile de plată în orice moment.
4.2. Plata cu carduri bancare. Cardurile bancare pe care le acceptăm sunt următoarele: Visa și Master Card. Acestea trebuie să fie emise de o instituție bancară sau financiară cu sediul în România. Plata se realizează prin operatorul de plăți online MobilPay: https://www.mobilpay.ro/public/.
4.3. Plata ramburs se va face în momentul livrării coletului, eliberarea chitanței va fi făcută de firma de curierat, de asemenea în interiorul coletului veți avea atașată factura generată de Vibra.
4.4. Indiferent de modalitatea de plată aleasă, Vibra își rezervă dreptul de a anula orice comandă indiferent de momentul în care aceasta se află. În cazul comenzilor achitate cu carduri bancare și anulate banii vor fi restituiți Clientului în cauză.
4.5. Asigurarea securității plăților cu cardul bancar se va face în momentul efectuării plății prin intermediul furnizării criptogramei vizuale (codul CVV) de pe spatele cardului într-un mediu 3D Secure elaborat de servicul MobilPay, mediu care folosește tehnici dovedite de criptografie și respectă reglementările bancare aplicabile în România.

Articolul 5. Realizarea unui acord

5.1. Acordul va fi realizat în momentul în care Clientul acceptă oferta furnizată de către Vibra.
5.2. Dacă clientul a acceptat oferta electronic, Vibra va confirma imediat primirea comenzii, iar aceasta va fi prelucrată. Clientul poate anula comanda în orice moment până la intrarea acestuia în posesia comenzii.
5.3. În cazul în care Clientul a furnizat informații incorecte la încheierea Acordului, Vibra își rezervă dreptul de a întârzia îndeplinirea obligațiilor sale până la primirea informațiilor corecte.
5.4. Vibra poate utiliza toate mijloacele legale pentru a stabili dacă Clientul și-a îndeplinit obligațiile de plată sau pentru a obține toți factorii necesari pentru încheierea Acordului într-o manieră responsabilă. Dacă, pe baza acestor investigații, Vibra are motive întemeiate să nu încheie Acordul, atunci Vibra este autorizat să refuze o comandă sau o cerere sau să impună condiții speciale cu privire la finalizarea Acordului.

Articolul 6. Înregistrarea

6.1. Pentru a utiliza în mod optim site-ul web. Clientul se poate înregistra prin intermediul formularului de înregistrare.
6.2. În timpul procedurii de înregistrare, Clientul trebuie să aleagă un nume de utilizator și o parolă pe care le poate folosi pentru a se conecta la site-ul web. Clientul este responsabil pentru alegerea unei parole suficient de sigure.
6.3. Clientul trebuie să păstreze datele sale de conectare, numele de utilizator și parola strict confidențiale. Vibra nu poate fi tras la răspundere pentru utilizarea abuzivă a detaliilor de autentificare și nu poate presupune că un Client care se conectează la site-ul web este de fapt Clientul destinat. Toate activitățile care se desfășoară prin contul Clientului sunt pe răspunderea și riscul Clientului.
6.4. Dacă Clientul știe sau suspectează că detaliile de conectare au căzut în mâinile unor persoane neautorizate, atunci el / ea trebuie să își schimbe parola și / sau să informeze Vibra, astfel încât Vibra să poată lua măsurile de precauție adecvate.

Articolul 7. Punerea în aplicare a unui acord

7.1. După ce Vibra a primit comanda, Vibra va trimite produsele la adresa furnizată de Client cât mai repede posibil, în conformitate cu secțiunea 3 a acestui articol.
7.2. Vibra este autorizat să apeleze la terți pentru finalizarea comenzii.
7.3. Vibra se va strădui să livreze comanda în ziua următoare dacă comanda este postată înainte de ora 16:00 într-o zi lucrătoare. Cu toate acestea, Vibra nu poate garanta că o comandă este primită efectiv în ziua următoare, deoarece Vibra depinde de terți pentru livrare. Termenii de livrare comunicați de Vibra nu sunt obligatorii. Livrarea se poate face printr-o varietate de metode, la discreția Vibra.
7.4. Dacă Vibra nu poate livra produsele în termen de cinci zile lucrătoare, Vibra va informa Clientul cu privire la acest fapt. În acest caz, Clientul poate accepta o nouă dată de livrare sau poate alege să anuleze comanda fără costuri suplimentare.
7.5. Vibra recomandă Clientului să inspecteze produsele livrate și să raporteze orice defecte într-un interval de timp rezonabil, obligatoriu în maxim trei zile de la primirea comenzii.
7.6. Vibra nu poate fi trasă la răspundere în cazul în care Clientul a utilizat un produs în alt mod decât cel recomandat sau prescris. În cazul în care Clientul a utilizat un produs în alt mod, Vibra își rezervă dreptul de a respinge o cerere de retur sau garanție.
7.7. Vibra este obligat să livreze un produs comandat, dacă produsul comandat nu mai este disponibil Clientul este autorizat să anuleze Acordul, iar pentru plățile deja efectuate cu un card bancar, Vibra își rezervă obligația de a restitui banii Clientului.

Articolul 8. Drepturile și termenele de retragere

8.1. Termenul exercitării dreptului legal de retragere în conformitate cu articolul 9 (1) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii indică faptul că un Client are la dispoziție un termen de 14 zile după ce Clientul sau o parte terță indicată de acesta, care nu este transportatorul, a primit produsul pentru a-și exercita dreptul legal de retragere, fară a fi obligat să-și motiveze decizia.
8.2. Pentru a vă putea exercita dreptul legal de retragere Clientul trebuie să informeze expres Vibra la următoarele date de contact: RAUDEN PREMIUM GROUP S.R.L., Strada Babadag, Nr. 2, Bloc 4, Etaj 1, Ap. 42, telefon: (0774) 646 182, email: contact@vibra.ro, cu privire la faptul că dorește să se retragă din prezentul Acord. Dacă optați pentru cererea făcută prin email, veți primi o confirmare printr-un email că Vibra a primit cererea dumneavoastră.
8.3. În conformitate cu articolul 16 din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniști, dreptul de retragere nu poate fi exercitat pentru comenzile care se referă la:
        ⦁ furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de consumator;
        ⦁ furnizarea de bunuri care sunt, după livrare, potrivit naturii acestora, inserabil amestecate cu alte elemente.
Prin urmare, Clientul ia la cunoștință faptul că nu va putea beneficia de dreptul său legal de retragere cu privire la produsele desigilate de el, a căror noua comercializare de către Vibra ar putea prezenta:
        ⦁ riscuri din motive de igienă sau de protecție a sănătății pentru consumatori (de exemplu: produse de îngrijire, articole de uz intim, inclusiv lenjerie intimă sau articole de uz sexual etc).
În cazul produselor primite sub formă de seturi, acestea vor fi returnate în întregime.
8.4. În situația în care produsele pot face obiectul legal de retragere, Clientul care își exercită dreptul de retragere va putea obține rambursarea contravalorii produselor returnate. Vibra va suporta cheltuielile de retur, respectiv transport, doar în cazul în care produsul nu este în conformitate cu descrierea. Banii se restituie în termen de maxim 14 zile de la data în care am fost notificați cu privire la cererea de retragere din prezentul Acord. În temeiul art. 13 (2) din Ordonanța de Urgență nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, Clientul înțelege și își dă acordul ca rambursarea sumelor să se efectueze exclusiv prin transfer bancar, caz în care se obligă să furnizeze datele unui cont bancar pentru transferul sumelor. Vibra are dreptul de a amâna rambursarea până la primirea integrală a produselor.

Articolul 9. Garanție și conformitate

9.1. Dacă observați că produsul cumpărat a suferit o defecțiune sau nu funcționează conform specificațiilor tehnice, puteți trimite produsul înapoi, urmând ca produsul să fie înlocuit sau suma achitată să fie returnată în termen de 15 zile lucrătoare (returnarea sumei de bani se face doar în cazul în care înlocuirea produsului nu este posibilă). Garanția este valabilă timp de 6 luni de la achiziționarea unui produs.
9.2. În cazul în care daunele sau probleme sunt cauzate de către Client condițiile de garanție nu se aplică. Vedeți următoarele circumstanțe, fără a ne limita doar la acestea:
        ⦁ depozitării sau utilizării produselor în condiții de umiditate;
        ⦁ decolorării ca urmare a expunerii la soare sau alte surse puternice de căldură;
        ⦁ procesul de curățare / întreținere nu a fost respectat corespunzător;
        ⦁ reparații sau modificări făcute de persoane neautorizate;
        ⦁ utilizarea în condiții incorecte, de către consumator;
        ⦁ uzurii normale a produsului.

Articolul 10. Date cu caracter personal

10.1. Vibra prelucrează toate datele personale ale Clientului în conformitate cu declarația de confidențialitate. Declarația de confidențialitate este disponibilă la: Politica de confidențialitate – Vibra | Sex Shop.

Articolul 11. Autorități competente

11.1. Clientul poate sesiza Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor sau Autoritatea Națională pentru Administrare și Reglementare în Comunicații în legătură cu încălcarea prevederilor OUG34/2014.

Articolul 12. Date de contact

Denumire: RAUDEN PREMIUM GROUP S.R.L.
Adresa: Timișoara, strada Babadag, numărul 2, camera 1, bloc 4, etaj 1, apartament 42, județul Timiș
Țara: România
Telefon: (0774) 646 182
Email: contact@vibra.ro

Livrare Gratuită

Comanda minimă 200 lei

Banii înapoi garantat

14 zile drept de retur

Garanție produse

Oferim 6 luni garanție

Plata online securizată

Deținem certificat de securitate